Nieuwe reis voor de boeg! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Lieke Dijk - WaarBenJij.nu Nieuwe reis voor de boeg! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Lieke Dijk - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis voor de boeg!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

14 Maart 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is weer tijd om mijn reisblog nieuw leven in te blazen! Komende maandag vertrek ik namelijk naar Peru en Bolivia waar ik een aantal weken zal rondreizen.

Mijn reisgids:
Woestijn, bergen, oerwoud, zoutvlakten, gigantische meren en rotsachtiger eilanden in de oceaan. Peru en Bolivia: onwijs veel vergezichten, eindeloze vlakten, steil oprijzende pieken van het Andesgebergte en dan ook nog de ondoorgaanbare wouden van het Amazonegebied. Alsof dat al niet genoeg reden is om ééns in je leven naar Zuid Amerika te reizen, heb je naast de indrukwekkende natuur ook de overblijfselen van één van de intelligentste volkeren die op aarde geleefd hebben. Peru kenmerkt zich namelijk door de Incacultuur, dat nergens beter te bewonderen is dan tussen de adembenemende ruïnes van Machu Picchu.

Juist. Ik denk dat ik hiermee alle lezers ervan heb kunnen overtuigen óóit een lange vakantie op te nemen en de stoute backpackersschoenen aan te trekken. Mocht dat niet het geval zijn; blijf vooral lezen. Dan spreken we elkaar over een maand. Wellicht dat je dan alsnog je mening hebt bijgedraaid? ;)

Tot snel! Veel liefs, Lieke

(Mocht je dit bericht via een mailtje ontvangen dan komt dat omdat je nog in de mailinglist staat sinds mijn vorige reizen. Als je geïnteresseerd bent in nieuwe reisverslagen dan hoef je niks te doen. Mocht je de mailinglist willen verlaten kan dat natuurlijk ook!)

  • 14 Maart 2015 - 16:04

    Lieke Van Dijk:

    Opmerkelijk is, dat waarbenjij.nu 's-Hertogenbosch niet kent maar 'Oeteldonk' wel. (zie mijn locatie) :)

  • 14 Maart 2015 - 19:19

    Carly:

    Super gaaf meis! Geniet van je reis! Ik ga zeker je blog volgen, onwijs benieuwd wat en wie je allemaal tegen komt en wat je mee gaat maken. Veilige reis & tot snel!


    - all our dreams can come true if we have the courage to pursue them -

  • 18 Maart 2015 - 13:42

    Hans En Monique:

    Hoi Lieke,
    wat een geweldige nieuwe uitdaging, schitterend.
    Dit wordt alweer een prachtige reis, we blijven je volgen.....

    groetjes uit Leende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 66082

Voorgaande reizen:

04 November 2016 - 02 December 2016

Sri Lanka & de Malediven

17 April 2016 - 01 Mei 2016

Cuba

16 Maart 2015 - 12 April 2015

Peru & Bolivia

14 Juli 2014 - 24 Juli 2014

Croatia

20 Augustus 2013 - 01 September 2013

Marokko

11 Maart 2012 - 24 Juni 2012

Ghana

Landen bezocht: