Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Leenderstrijp, Nederland van Lieke Dijk - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Leenderstrijp, Nederland van Lieke Dijk - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog

Door: liekevdijk

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 Januari 2012 | Nederland, Leenderstrijp

Hallo allemaal,
Zoals jullie weten ga ik in maart naar Ghana. Ik heb hier heel erg veel zin in! Het duurt nog even maar omdat ik soms niet kan wachten voor het zo ver is heb ik me vast aangemeld op deze site. En dit is mijn eerste stukje, nog vanuit Nederland.

Voor mensen die mij niet (zo goed) kennen zal ik mij even voorstellen. Ik ben Lieke en ik volg de opleiding tot verpleegkundige. Vanaf het tweede leerjaar hoorde ik verhalen over de afstudeerstage die je in ghana kon volgen. Dit leek mij een hele mooie ervaring! Helaas was het nog lang wachten. ;)
Maar nu is het ongeveer zo ver! Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding en mag over twee maandjes naar Ghana.

Samen met vijf andere studenten van mijn opleiding ga ik werken in een ziekenhuis in Anfoega (dicht bij Kpando en het Voltameer). Naast het werken in het ziekenhuis zetten we in Ghana een aantal projecten op. Hiervoor zijn we nu op verschillende manieren sponsorgeld aan het inzamelen. ;) Komende vrijdag is onze spooktocht. Ook dat levert geld op waarvan we in Ghana materialen kunnen kopen die ze in het ziekenhuis nog niet hebben.

Ik heb inmiddels veel over Ghana gelezen en gehoord. En ik heb er heel veel zin in! Via deze site probeer ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden en te vertellen wat ik meemaak in Ghana.
Maar eerst nog een paar weekjes genieten van het koude weer in Nederland en mijn stage in het MMC Eindhoven succesvol afronden!
Liefs! Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 66121

Voorgaande reizen:

04 November 2016 - 02 December 2016

Sri Lanka & de Malediven

17 April 2016 - 01 Mei 2016

Cuba

16 Maart 2015 - 12 April 2015

Peru & Bolivia

14 Juli 2014 - 24 Juli 2014

Croatia

20 Augustus 2013 - 01 September 2013

Marokko

11 Maart 2012 - 24 Juni 2012

Ghana

Landen bezocht: