Nog vier dagen! - Reisverslag uit Leende, Nederland van Lieke Dijk - WaarBenJij.nu Nog vier dagen! - Reisverslag uit Leende, Nederland van Lieke Dijk - WaarBenJij.nu

Nog vier dagen!

Door: liekevdijk

Blijf op de hoogte en volg Lieke

07 Maart 2012 | Nederland, Leende

Hoi Allemaal!
En dan is het bijna zo ver! Nog maar 4 dagen. Dat is wel raar om te zeggen. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet het idee dat ik dan ineens in Afrika zit.. Maar ik heb er wel ontzettend veel zin in!

Vorige week heb ik mijn koffer vast in mijn kamer gezet. Sindsdien ben ik al mijn spullen aan het verzamelen en in mijn koffer gegooid. Hij puilt al behoorlijk uit. Ik ga morgen de uitdaging aan en alles inpakken. Gelukkig mogen we ook een backpackrugzak meenemen! Al die gesponsorde kleren, tandenborstels, e.d. passen er anders nooit bij! ;)
Zeker de helft van onze bagage bestaat uit alle materialen die we gesponsord hebben gekregen voor de mensen daar. Het lijkt me erg gaaf om dat straks uit te kunnen delen!

Vorige week was mijn laatste stageweek op de Dagbehandeling in het MMC. Ik heb de stage goed afgerond en ben deze week lekker vrij om de laatste dingen op mijn gemak te doen. Morgen heb ik nog één laatste presentatie op school en dan ben ik echt helemaal klaar.

Dus: laat die werk-vakantie nu maar komen! ;) Jullie horen nog van mij!

Liefs, Lieke

  • 07 Maart 2012 - 13:16

    Laura:

    Ooooooooo lieke. Ik ben zo benieuwd hoe het je allemaal gaat verlopen.
    Haha is je koffer nu inderdaad flink gevuld ja?
    Ik wens jou op deze manier alvast ng een keer heel veel succes / plezier / zon / leerzame momenten en vooral veel nieuwe ervaringen!
    Hou ons op de hoogte.

    XXX

  • 07 Maart 2012 - 13:26

    Noortje:

    Hee lieke! Wel handig zo die waarbenjij.nu ;) Nog veel succes en plezier met familie deze laatste dagen en alvast een fijne vlucht gewenst! Ik hoop echt dat je daar een gafe en leerzame tijd tegemoed gaat! ik ga deze site goed in de gaten houden, Liefs!

  • 07 Maart 2012 - 14:38

    Moniek:

    hee lieke, nu komt het wel echt dichtbij hea, nog veel plezier met je familie en vriendje. ik wens jou alvast een fijne vlucht en ik lees wel weer als je er bent. heeel veel plezier en als het even tegen of mee zit mag je een briefje open maken hea'. ik ben benieuwd naar de volgende verhalen ik lees het wel weer. xx

  • 08 Maart 2012 - 20:44

    Linda:

    Soooo Lieke, wat komt het toch dichtbij ineens. Over 3 dagen zit je nu al in het zonnige Ghana. Wat zul jij daar een leuke tijd beleven. Ik wens je een heeeele goede vlucht en heel veel plezier. En dan hoop ik dat we snel weet iets van je horen.

    Liefs Linda

  • 14 Maart 2012 - 13:40

    Jodien!:

    Heee liekee,

    Hoe is het met je? Hopelijk goed! Erg leuk om je verhaal te lezen! Gewoon echt niet te begrijpen dat het er daar zo aan toe gaat, zo anders als hier! Ik wil je heel veel succes en plezier wensen!! Je kunt het meis! geniet ervan! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 66113

Voorgaande reizen:

04 November 2016 - 02 December 2016

Sri Lanka & de Malediven

17 April 2016 - 01 Mei 2016

Cuba

16 Maart 2015 - 12 April 2015

Peru & Bolivia

14 Juli 2014 - 24 Juli 2014

Croatia

20 Augustus 2013 - 01 September 2013

Marokko

11 Maart 2012 - 24 Juni 2012

Ghana

Landen bezocht: